Week: 26 Druk,druk,druk - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu Week: 26 Druk,druk,druk - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu

Week: 26 Druk,druk,druk

Door: Cas Nijdeken

Blijf op de hoogte en volg Cas

29 Juni 2015 | Italië, Montelparo

Week: 26 Druk,druk,druk

Deze week was het vooral poetsen, bosmaaieren en de camping strak maken voor het hoogseizoen.
Uiteraard zat deze week ook weer vol met leuke activiteiten.

Stand up paddling
Wij mochten samen met onze vriend Tim eigenaar van hotel leone in montelparo suppen aan het strand van pedaso.
Dit is op een plank ( sup) gaan staan in het water met een padel en dan padellen en zorg dat je op die sup blijft staan. dit lukkte natuurlijk niet :p , wat een lol hebben we gehad.

En toen waren er drie
Deze weken hebben we met zijn vieren de drie verhuur tenten op gezet en ingericht. Dit was supper leuk om te doen. Zo werd de camping naar twee dagen hard werken opgeleukt met drie prachtige huur tenten met beden en volledige interieur. Lets Glamping !

De pizza geocachs
Arjan en Heleen hebben ons gevraagd een Multi geocach temaken aan de hand van een pizza gerecht. Dit was een beste uitdaging maar we hebben een prachtige cachs kunnen maken.

Met zijn allen
Uiteraard zijn we ook weer met een groep gaan wandelen in de bergen. We zijn opnieuw de M.Sibilla opgegaan. Ditmaal met een groep van 12 mensen dit was super gezellig en iedereen genoot geweldig van het uitzicht.

Francesco, sesto, Fillipo, Fiorlino
Eind van de week kwamen in één keer alle vier de appartementen vrij, en dat betekende dus poetsen.
De vier appartementen die sopra e sotto bezit, zitten allemaal in één huis dat vroeger de boerderij was van Francesco die daar wonde met zijn zonen sesto, Fillipo en Fiorlino. Arjan en Heleen hebben aan de oudste zoon Sesto die nu 86 is gevraagd of zij het leuk zouden vinden wanneer de appartamenten van Sopra e Sotto naar hun en hun vader werd vernoemd. Ze waren vereerd. Sesto heeft uitleg gegeven aan Arjan en Heleen welke kamer naar wie vernoemd zou moeten worden.