Week 32 Partytime - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu Week 32 Partytime - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu

Week 32 Partytime

Door: Cas Nijdeken

Blijf op de hoogte en volg Cas

10 Augustus 2015 | Italië, Montelparo

Week:32 Partytime
Deze week hebben we er weer een feestje van gemaakt. We begonnen de week met een hele boel nieuwe gasten dus dat betekende veel activiteiten. Het echte feestje was voor Gerjanne en mij op zaterdag avond in Montelparo.

De muur op
De kinderen konden weer los gaan op de stadsmuur van Montelparo. Ze hebben deze week weer fanatiek geklommen tijdens het streetboulderen. Ik kreeg weer de coördinatie en dit ging goed. er zaten weer een aantal echte klim geiten er tussen die bijna over de muur heen liepen. Ook waren er een aantal kinderen die het best spannend vonden, maar toch lukt het ons altijd weer deze kinderen met plezier te laten klimmen.

Genieten van het uitzicht
De gasten genoten van het uitzicht tijdens klim en kloof. Ook bij deze activiteiten zaten er een paar echte klimgeiten tussen die bij alle drie de klim routes konden geniet van het prachtige uitzicht. Terwijl wij (Arjan, Gerjanne en ik) flink eelt aan het kweken waren op onze handen met het zekeren van de gasten. Wederom naar veel klim plezier gingen we plonsen in de kloof waar ook het uitzicht prachtig was.

Zoek de schat
Deze week hadden we weer een kidsadventure Arjan, Gerjanne en ik mochten weer met twee groepen enthousiaste kinderen op pad om de schat te zoeken. Dit maal mocht ik met een groep op pad, en Gerjanne mocht alle spullen uitzetten op de route voor de opdrachten. Alles verliep goed en de kids waren weer super blij met de vondst van de schat, maar vooral wat er in de schat zat, koekjes !!!!

Festa per tutta la notte
Het is vakantie seiszoen in le marche en overal is er feest ook in Montelparo. Gerjanne en ik hadden wel zin in een feestje dus heleen had ons zaterdag avond bij Montelparo afgezet. Er was een lieve band en wat voor één, een Queen cover band het was geweldig als of Freddie mecury in levende lijfen voor on stond. Daarna zijn we naar een disco geweest het was de hele nacht door feest. De volgende dag zijn we uit wezen braken op het strand en hebben we heerlijk gegeten bij onze vaste adres in pedaso.