week 33 de rust wedergekeerd - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu week 33 de rust wedergekeerd - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu

week 33 de rust wedergekeerd

Door: Cas Nijdeken

Blijf op de hoogte en volg Cas

19 Augustus 2015 | Italië, Montelparo

Week:33 De rust wedergekeerd
Een rustig weekje met een aantal activiteiten en hoogstaand bezoek. De laatste twee weken zijn aangebroken de camping word erg stil en we mogen het een stukje rustig aan gaan doen. Onze vakantie begint nu met hier en daar een aantal klussen. En vooral nog even genieten


Klop, klop wie daar?
Me ouders!, Deze week kwamen me ouders op bezoek. Om eens met eigen ogen te kijken wat ik de afgelopen twee maand heb gedaan en hoe de omgeving er uitziet. Het was weer heerlijk om mijn ouders na zo’n lange tijd te zien. S avonds heb ik ze mee genomen naar een restaurant in Montelparo. De volgende dag zijn we een aantal stadjes gaan bekijken.


Klimmen en de bergen in
Deze week hebben we weer streetboulderen gedaan, de kids konden weer helemaal los gaan op de stads muur van Montelparo. Gerjanne en Arjan hebben een bergtocht gelopen met gasten zij zijn de Monte Argentella op geweest.


Terug naar het begin
Voor veel van de gasten zit hun vakantie er op en keren zij weer huiswaarts, dat beteken voor de camping dat het rustiger word en voor ons betekend dat we aan het einde van het hoog seizoen zij beland. Dus komende week gaan we de camping netjes maken en terug breng in de staat van toen we hier aankwamen, en na genieten van een prachtig hoog seizoen.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Montelparo

Cas

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3255

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 28 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: