Week: 28 For the First time - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu Week: 28 For the First time - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu

Week: 28 For the First time

Door: Cas Nijdeken

Blijf op de hoogte en volg Cas

28 Juli 2015 | Italië, Montelparo

Week: 28 For the First time
Deze week was een spannende week, niet zo zeer omdat de camping bijna vol is, maar omdat we een aantal activiteiten voor de eerste keer mochten uitvoeren voor de kinderen en volwassenen.


Ciao, Benevenuto
Het leuk van Sopra e Sotto is dat er steeds weer een leuke gezellige groepen ontstaan van camping gasten. Hier door zorgen de gasten zelf voor een super gezellige en warme zweer. In de ruime maand dat ik hier nu ben is dit iedere week al het geval en dat maakt het zo leuk. Iedere week is het de eerste paar dagen aftasten hoe de nieuwe gasten zullen zijn, maar binnen een ongekende noodtime worden deze gasten meegenomen in deze zweer van gezelligheid. Dit maakt het dat het afscheid nemen van gasten soms best een dubbel gevoel met zich mee brengt. Maat tot dus verre word famiglia sopra e sotto keer op keer aangevuld met nieuwe gezellige, sportieve gasten.


Geslaagd
Afgelopen weken zijn Arjan, Gerjanne en ik druk bezig geweest met de voorbereidingen voor de activiteiten voor de kinderen en volwassenen. Deze week mochten we ze voor de eerste keer gaan uitvoeren. Deze week hadden we streetboulderen, geocachs clinic en een kidsadventure op het progamma. We waren al blij verast dat er veel aanmeldingen waren voor deze activiteiten. Tijdens een geocachs clinic geven wij met z’n drieen een clinic van een uur over gps en geocachs, met het streetboulderen hebben we de kinderen en ouders eerst kennis laten maken met het klimmen en de klimtechnieken, en te afsluiting een spel gedaan. De kidsadventure was het spannendste activiteit van deze week niet alleen voor de kids maar ook voor ons drietjes. Tijdens een kids adventure gaan groepjes kinderen onder begeleiding , een gps speurtocht lopen, door verschillende opdrachten goed uitvoeren krijgen ze een cijfer dat uiteindelijk een eind coördinaat vormt voor het eindpunt. We hadden maar 1 groepje dus Arjan en Gerjanne gingen dit groepje begeleiden en ik had de uitdaging alle posten op tijd uit te zetten. Op een paar kleine details na was het een geslaagde activiteit.


Follow the leader part II
In mijn vorige week verslag vertelde ik al dat ik tijdens de berwandeling van die week naar de Monte Patino, de terug weg mocht begeleiden. Deze week mocht ik de hele tocht begeleiden. Ik kreeg de uitdaging om een groep van 7 gasten naar de top van de Monte Sibilla en via de top van de Monte Zampa terug de begeleiden. Gezien we deze toch all aantal keer hadden gelopen was mijn oriëntatie prima. Dus resten mij aan voor bereidingen alleen nog het niveau in te schatten en het weer te checken. Het was wederom weer een super tocht met heerlijk weer en een verkoelende afsluiting van de tocht in Lago Gerossa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Montelparo

Cas

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 3273

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 28 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: