Week 31 Business as usual - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu Week 31 Business as usual - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu

Week 31 Business as usual

Door: Cas Nijdeken

Blijf op de hoogte en volg Cas

03 Augustus 2015 | Italië, Montelparo

Week: 31 Business as usual

Nu Gerjanne en ik hier al twee maand zijn en dus al twee maand deel uitmaken van Team Sopra e Sotto. Valt me op dat de routine wat betreft de buitensport activiteiten en alle werkzaamheden rond om de camping er echt begint in te slijten, saai? Nee absoluut niet. Iedere dag maken we er een super leuke dag van, en ben er honderd procent van overtuigd dat ik bij thuiskomst het een en ander ga missen. Deze week zat weer vol met activiteiten, enthousiasme en gezelligheid.


Red doe de met
Arjan komt uit Groningen en een zin dat Arjan vaak gebruikt is “red je er mee” maar dan wel op zijn Gronings gezegd “red-doe-de-met, dit zij Arjan ook toen ik aangaf dat ik de coördinatie wilde hebben over het streetboulderen. Ik wil de deze week de kids en ouder verwelkomen en uitleg geven over het streetboulderen tijdens de activiteit. Het was best een uitdaging maar het is gelukt en ik had aan het eind van de activiteit een te vrede Arjan, alleen moest ik wel beter op de tijd letten.


Aan tafel!
Deze week hebben we weer heerlijk gegeten met een aantal camping gasten. We hebben weer super gezellig getafeld en genoten van de pecorini’s, quiche met pancetta, carpaccio, verschillende salades en als desert panna-cotta met amaretto koekjes en limoncello en we eindigde met espresso. Het was een top avondje!


Mega wissel!
In twee maand tijd hebben we veel wissels gehad van mensen die gaan en komen. Afgelopen weekend is de hele camping vertrokken naar huis of op doorreis en hebben we in dat zelfde weekend de hele camping weer gevuld met nieuwe gasten. Dit betekende voor ons heel veel poetsen, heel veel bagage heen en weer rijden en een hele boel nieuwe namen onthouden. Met ons vieren hebben we er ons weer lachend door heen geslagen, en nieuwe gasten beteken voor ons opnieuw heel veel plezier.


Even er tussen uit
Zondag is de vaste vrijdag van Gejanne en mij. Afgelopen zondag hebben we de fiets gepakt en hebben we een route van 16 km gefietst van de camping naar Pertritoli via Ortezanno en vanaf pertritoli naar Moresco en toen weer terug. Het was een prachtige route met geweldige afdelingen waar je met zo’n 50 km per uur naar meneden race en stijle klimmen waar je met zo’n 8 km per uur tegen op fietst, ik had mijn gele trui aangetrokken om zeker te zijn dat ik het eind punt zou halen en dat is gelukt het was in een woord super!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Montelparo

Cas

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 3268

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 28 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: