Week: 27 Baye, baye, zwaai, zwaai - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu Week: 27 Baye, baye, zwaai, zwaai - Reisverslag uit Montelparo, Italië van Cas Nijdeken - WaarBenJij.nu

Week: 27 Baye, baye, zwaai, zwaai

Door: Cas Nijdeken

Blijf op de hoogte en volg Cas

07 Juli 2015 | Italië, Montelparo

Baye, baye, zwaai, zwaai

Een kort verslagje dit maal. Deze week hebben we veel mensen moeten uitzwaaien, maar in ruil daarvoor zijn er veel gezinnen bij gekomen. Dit betekende voor ons alle appartementen en huur tenten gereedmaken voor de nieuwe gasten. Uiteraard zijn we weer een berg op geweest.

Il pizza Fafense
Gerjanne en ik mochten als opdracht een multi geocachs maken in het plaatsje sant Vettoria, deze cachs hebben we aan de hand van een pizza recept gemaakt. Twee camping gasten boden zich aan om de try – out van deze cachs te lopen. Het resultaat was dat zij de eind cachs hebben gevonden en de cachs klopte.

Follow the leader
Deze week hebben we uiteraard weer een wandeltocht naar de top van een berg gemaakt.
Dit maal de Monte Patino. Voor gaande keren dat we mee gingen met de tocht was ter oriëntatie, dit maal was de bedoeling dat gerjanne en ik de tocht zouden begeleiden. Zo gezegt zo gedaan, Gerjanne liep de heen weg voor op en ik mocht de terug weg voor op. Dit was super leuk om te mogen doen. Wanneer je tochtleider bent kijkje op een hele andere manier naar de groep en ben je veel alerte op de route en veiligheid. Dit was een super goede ervaring. En voor komende week mogen we weer als tocht leider mee.

Zon,zee, strand
Op zondag hebben gerjanne en ik vrij, dan mogen we uitslapen lekker ontbijten en doen waar we zin in hebben. Afgelopen zondag haden we zin in zon,zee,strand. Dus het geluk wou dat twee gasten langs de kustplaats Pedaso reden en ons daar wel af wouden zetten. Wij hebben die dag heerlijk liggen bruinbakken op het stand, bootjes gekken op zee, heerlijk gegeten. Korts om heerlijk de toerist uitgehangen.